خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است-راهبرد معاصر
خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است

خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است

وزیر پیشنهادی اطلاعات گفت: امروز در نقطه‌ای ایستاده‌ایم که قدرت، امنیت و اقتدار کشور مورد توجه اندیشمندان و سیاستمداران جهان و مورد اعتراف دوست و دشمن است.
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۳ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 18
کد خبر: ۲۵۴۷۸۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات پیشنهادی دولت چهاردهم در دومین روز بررسی صلاحیت‌های وزرا در جلسه علنی امروز مجلس طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان کرد: بنده از نمایندگانی که در حمایت از وزارت اطلاعات سخنانی را مطرح کرده‌اند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: بر اساس قانون تأسیس وزارت اطلاعات، تولید اطلاعات و مشارکت در تأمین امنیت ملی دو وظیفه اصلی این وزارتخانه است که توسط سربازان گمنان امام زمان(عج) با الهام از اندیشه‌های امام و رهبری ازظریق اقدامات امنیتی، صیانتی، تأمینی و مقابله‌ای صورت می‌گیرد.

وزیر پیشنهادی اطلاعات گفت: در برنامه هفتم تکالیفی بر این وزارتخانه گذاشته شده از جمله مشارکت در تقویت امنیت مرزی، تقویت امنیت سایبری، طرح جامع پایش اطلاعاتی کشور، تأمین نیازهای نهادهای اطلاعاتی، کمک به هوشمندسازی و دولت الکنروتیک، توسعه پدافند غیرعامل و ارتقای ضریب امنیت پایدار.

خطیب عنوان کرد: امروز در نقطه‌ای ایستاده‌ایم که قدرت، امنیت و اقتدار کشور مورد توجه اندیشمندان و سیاستمداران جهان و مورد اعتراف دوست و دشمن است. از سویی در منطقه‌ای هستیم که با جنگ‌ها و تنش‌های متعددی مواجه بوده‌ای از جمله خلق درنده‌ترین مصداق تروریسم تکفیری با عنوان داعش و از سوی دیگر رونمایی از تروریسم رسمی و دولتی با گسیختن افسار وحشی‌ترین باند نژادپرست صهیونیست و تولید بی‌سابقه‌ترین قتلگاه بی‌گناهان به‌ویژه کودکان وزنان در منظر جهانیان را شاهد هستیم.

وی اظهار داشت: رویارویی دشمن با نظام اسلامی از آغازین روزهای انقلاب تا امروز وجود داشته و امروز دشمن جنگ ترکیبی همه‌جانبه را با کاربست ابزارهای و پیوست‌های جنگ شناختی در دستورکار خود قرار داده است./تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده